Како да обновим сезонску карту?

Сви купци сезонских карата из прошле сезоне имају аутоматски направљене резервације у систему за своја места, по ценама које важе за обнову сезонских карата.

Да би обновио сезонску карту преко интернета, потребно је да имаш обновљено чланство за ову сезону.

Уколико си на позив клуба, извршио уплату током првих 6 месеци ове године, чланство је активно у систему и за наредну годину. Кликни на линк испод да погледаш како да повежеш чланство са својим налогом уколико се оно није учитало аутоматски у секцију “Моје чланство”

Како да повежем чланство са налогом?

Уколико је чланство повезано са налогом, али га још ниси обновио, кликни на дугме испод да погледаш како то да урадиш

Како да обновим чланство?

Када на свом налогу будеш имао повезано, обновљено (активно) чланство, спреман си за обнову сезонске карте.

Пријави се и кликни на ставку “Пакети карата”

Пријави се на нашем сајту за продају карата и уплату чланарина који се налази на адреси crvenazvezda.iticket.rs кликом на одговарајуће дугме у менију.

Уколико још немаш налог, кликни овде да сазнаш како да се региструјеш. Ако си заборавио шифру, кликни овде да сазнаш како да је промениш.

Након пријаве, кликни на опцију “Сезонске карте” на насловној страни тј. на део “Купи карту” у њему. Отвориће се списак доступних пакета карата и ставка “Сезонска улазница 2020/21”. Кликни на дугме “Обнови” са десне стране.

Алтернативно, можеш у делу “Мој налог” кликнути на опцију “Обнови сезонску карту” са десне стране

Унеси бар-код број

Узми своју сезонску карту из сезоне 2019/2020. На полеђини се налази QR код и број од 20 цифара испод њега.

Уколико је систем већ препознао резервацију сезонске карте повезане са твојим налогом, провери да ли се тај број поклапа са оним који је одштампан на самој карти. Ако се поклапа, штиклирај га и кликни на дугме “Провери број бар-кода”

У случају да систем није сам учитао резервацију унеси број исписан испод QR кода (тзв. бар-код број) и кликни на дугме “Провери број бар-кода”

Провера бар-код броја

Уколико је бар-код исправно унесен и ако већ није искоришћен за обнову сезонске карте, учитаће се информација о резервисаном месту – истом које си имао претходне године.

Кликни на дугме “Додај у корпу” за наставак куповине

Избор ставки у трансакцији

Изабери начин испоруке – сезонску карту можеш преузети у Сервису за чланство на стадиону “Рајко Митић” или изабрати да она стигне на кућну адресу, уз плаћање поштарине.

Затим, треба изабрати на које чланство ће бити везана ова сезонска карта – као што знаш, активно чланство је услов за куповину и сваки члан може купити једну сезонску карту. Појавиће ти се твоје чланство које си повезао у претходном кораку, а у случају да си повезао више од једног чланства потребно је да изабереш које ћеш “користити”.

Када је све готово, кликни на дугме “Даље” на дну стране

Изабери начин плаћања

Тренутно је могуће само плаћање платним картицама из система Виза, Мастеркард, АмЕкс и Дина. Кликни на једину понуђену опцију и затим на дугме “Даље”

Унеси адресу за испоруку

Уколико си одабрао доставу на кућну адресу, у овом кораку уносиш све податке везано за испоруку. Није неопходно да се подаци о члану и подаци о испоруци поклапају – уколико желиш неког да изненадиш можеш унети другу адресу за испоруку

Провери личне податке

Учитаће се твоји лични подаци са прошлогодишње сезонске карте.

Уколико је дошло до неких измена, можеш их унети у овом кораку.

Ако је све у реду, кликни на “Даље” за наставак

Преглед корпе

Приказује се садржај корпе са свим изабраним ставкама.

Уколико си изабрао доставу на кућну адресу, трошкови ће бити обрачунати у овом кораку у складу са ценом за унету адресу.

Ако има потребе да се нешто измени, можеш се вратити кликом на дугме “Назад”. Ако је све у реду, кликни на дугме “Потврди и плати”

Плаћање

Отвара се страна нашег партнера, Банке Интеза, на којој се обрађује плаћање.

Унеси све податке са своје картице из система Виза, Мастеркард, АмЕкс или Дина и кликни на дугме “Плати”.

У зависности од типа картице и банке која ју је издала може бити захтевана додатна ауторизација плаћања

Потврда

Уколико је плаћање успешно извршено приказује се потврда о успешно обављеној трансакцији.

Потврда – налог и мејл

Сви подаци о успешно реализованој трансакцији биће видљиви и у делу “Моје трансакције” на твом налогу.

Потврда ће стићи и мејлом на твоју адресу