Најчешћа питања – Сезонске карте ФК Црвена звезда 2020/21

Најчешћа питања

Важно обавештење – Уколико си било када након 2009. године био члан ФК Црвена звезда, приликом обнове чланарине треба да изабереш опцију “Обнова чланарине” а не опцију “Учлани се” како би цела историја чланства остала повезана и сачувана на једном чланском броју.

Упутства за куповину на интернету

Први пут купујем сезонску карту, шта је све потребно?

Купац сезонске карте мора бити члан клуба са активном (плаћеном) чланарином. Члан клуба постаје се попуњавањем приступнице и плаћањем чланарине у складу са категоријом чланства. Потребно је да имаш све податке који се иначе остављају при учлањењу: име, презиме, датум рођења, град рођења, ЈМБГ (за држављане Србије), адресу становања, број телефона и мејл адресу.

Да ли чланови из категорије Јуниор или Јуниор плус могу купити сезонску карту?

Да, сви чланови клуба имају право да купе сезонску карту. Наравно, у складу са важећим законима, мала деца морају на стадион долазити у пратњи одрасле особе.

Обновио сам чланарину овог пролећа на позив клуба, да ли морам поново да је плаћам?

Чланарина начелно важи за период 1. јул – 30. јун али је ове године Клуб донео одлуку да се свим члановима који су се учланили након 1. јануара 2020. или су на позив Клуба уплатили чланарину током пролећа, важење исте продужи до 30. јуна 2021. године. 

Где је могуће купити сезонску карту?

Сезонске карте се купују у просторијама Сервиса за чланство, на западној трибини стадиона “Рајко Митић” као и путем интернета на нашем сајту https://crvenazvezda.iticket.rs/scc.html.

Да ли је могуће купити сезонске карте у Ред Стар Шоповима?

Не, сезонске карте се не продају у Ред Стар Шоповима.

Да ли се сезонске карте издају одмах ако дођем у Сервис за чланство?

Да, сезонске карте се издају на лицу места.

Да ли се чланске карте издају одмах ако дођем у Сервис за чланство?

Да, чланске карте се издају на лицу места.

Које је радно време Сервиса за чланство?

Сервис за чланство током периода продаје сезонских карата ради по измењеном радном времену: радним данима од 10-19 часова и суботом од 11-16 часова.

Стижем пред крај радног времена, шта ако буде гужва?

Сви који дођу до Сервиса за чланство током радног времена ће бити примљени тог дана; можда ћеш сачекати мало у случају гужве али ћеш добити своју чланску / сезонску карту.

Да ли је могуће купити сезонске карте на дан утакмице у Сервису за чланство?

Сервис за чланство по правилу ради и на дан утакмице и пракса је била да је и сезонске карте могуће купити тога дана, најкасније сат времена пред почетак утакмице. Ипак, саветујемо да за финалну потврду ове информације пратиш клупска средства информисања пре сваке утакмице.

Да ли је могуће плаћање чланарине платним картицама у Сервису за чланство?

Да, могуће је. Прихватамо следеће платне картице: Виза, Мастеркард, Маестро, АмЕкс и Дина.

Да ли је могуће плаћање сезонских карата платним картицама у Сервису за чланство?

Да, могуће је. Прихватамо следеће платне картице: Виза, Мастеркард, Маестро, АмЕкс и Дина.

Да ли је могуће плаћање на рате?

Нажалост, ове године није могуће плаћање на рате.

Да ли могу да обновим чланарину и купим сезонску за неку другу особу?

Да, најбоље би било да имаш број чланске и сезонске карте за све особе за које купујеш карту и обнављаш чланарину. Можеш понети старе картице или их фотокопирати; такође је могуће припремити слику стране на којој се виде поменути бројеви на мобилном телефону.

Да ли могу да учланим неку другу особу?

Да, наравно уз претпоставку да та особа жели да постане члан ФК Црвена звезда. Потребно је да имаш све податке који се иначе остављају при учлањењу: име, презиме, датум рођења, град рођења, ЈМБГ (за држављане Србије), адресу становања, број телефона и мејл адресу.

Члан сам клуба, али немам код себе чланску карту – да ли могу да обновим чланарину и купим сезонску карту?

Уколико си приликом учлањења оставио све личне податке, запослени у Сервису за чланство ће те лако пронаћи у бази чланства и обновити чланарину након чега можеш купити и сезонску карту.

Изгубио сам сезонску карту од прошле сезоне, да ли за мене важи цена за обнову сезонских карата?

Начелно да, потребно је да те запослени у Сервису за чланство пронађу у бази података. Уколико си прошле године сам куповао своју сезонску карту и ако су твоји подаци у бази, неће бити проблема.

Имао сам сезонску пре неколико година, да ли за мене важи цена за обнову?

Не, цена за обнову важи само за власнике сезонских карата из сезоне 2019/2020.

Имао сам сезонску карту прошле године и сада сам убедио другара да је и он купи, да ли и за њега важи цена за обнову?

Не, цена за обнову важи само за власнике сезонских карата из сезоне 2019/2020.

Прошле године сам имао сезонску карту за Север, размишљам се да пређем на Исток; да ли могу да купим сезонску по цени за обнову?

Да, сви власници сезонских карата из сезоне 2019/2020 могу купити сезонске карте по цени за обнову за било коју трибину изузев ВИП делова стадиона што укључује ВИП Запад и ВИП Галерију. Сезонске карте за наредну сезону за ове делове стадиона по ценама за обнову могу купити само “сезонци” који су претходне године имали карте за те секторе.

Да ли сезонске карте важе за Лигу Шампиона?

Не. Сезонске карте важе за утакмице Суперлиге Србије, као и за сва кола квалификација УЕФА такмичења. 

Да ли ће власници сезонских карата имати попуст на цене карата у случају уласка у групну фазу неког УЕФА такмичења?

Клуб је у протекле три године наградио власнике сезонских карата бесплатним картама и попустима на цену за утакмице Лиге Европе и Лиге шампиона. Ове године је износ попуста унапред дефинисан и износиће 30% на редовну цену карте, у случају пласмана у групну фазу УЕФА такмичења.

Која је разлика између запада и ВИП запада, видим да се цена доста разликује?

ВИП Запад је реновирани део западне трибине са новим, комфорнијим седиштима; обухвата редове изнад 25-ог у ранијим секторима 3, 4 и 5. Горњи део бившег сектора 3 се сада зове ВИП десно, затим горњи део сектора 4 је ВИП Центар и на крају, горњи део сектора 5 је ВИП лево.

Размишљам да купим карту за Запад ВИП, да ли бих имао право прече куповине за утакмице на којима не важе сезонске карте.

Да, власници сезонских карата имају право прече куповине карата за “своја” места за утакмице које организује Клуб а на којима не важе сезонске карте.

Који су услови за куповину породичне карте?

Породичне карте важе за носиоца – особу која плаћа карту по “пуној” цени и која може по повлашћеним ценама купити карте за децу старости до 15 година (старост се рачуна на дан 30.6.2020). Максималан број додатних карата за децу за једног носиоца породичне карте је пет, односно три за трибину Запад ВИП.

Шта је потребно за куповину породичних карата?

За свако дете потребно је понети фотографију коју ће запослени у Сервису за чланство на лицу места скенирати и она ће бити одштампана на самој сезонској карти. Сви власници породичних карата, и носилац и сва деца морају бити чланови клуба. Уколико се било власник, било неко од деце тек учлањује потребно је имати све податке потребне за учлањење: име, презиме, датум рођења, град рођења, ЈМБГ (за држављане Србије), адресу становања, број телефона и мејл адресу. Наравно, за малу децу као контакт телефон или мејл могу бити наведени подаци родитеља или носиоца породичне сезонске карте. По важећим законима сваки власник сезонске карте мора доставити личне податке, укључујући ЈМБГ. Како деца немају лична документа, пракса је показала да се често дешава да људи не знају или немају при себи документ из кога би видели ЈМБГ. Клуб може изаћу у сусрет и продати сезонске карте уз обавезу да у року од 5 дана (или најкасније до прве следеће утакмице за коју важи сезонска карта) власник сезонске карте достави податке који недостају. Власници породичних карата који обнављају своје сезонске карте треба да доставе актуелне слике деце у случају да су она порасла у односу на фотографију коју имамо од раније.

Да ли власник породичне карте и деца која их купују морају бити у директном сродству?

Није неопходно, можеш повести и сестрића, кумче, нећака…

Пре две године сам имао породични пакет у сектору 5 на западној трибини. Прошле године сам се пребацио у сектор 6 јер на ВИП Западу није била доступна та опција. Сада видим да и на ВИП Западу постоје породичне карте, да ли могу да се пребацим?

Да, власници породичних сезонских карата који су пре две године били у Сектору 5 а прошле у Сектору 6 могу остварити цену за обнову за ВИП Запад уколико желе да купе породични пакет у том сектору.

Имао сам сезонску карту за исток, желео бих да поведем и дете ове године, да ли могу да останем у истом сектору?

Породичне сезонске карте се по правилу продају за Сектор 2 на источној трибини где клуб планира бројне додатне садржаје прилагођене управо најмлађима. Ипак, за чланове који обнављају сезонске карте и који су дуже време у сектору 3 или 4, можемо изаћи у сусрет и издати и додатне породичне карте за сектор у коме су били смештени прошле сезоне, наравно уколико је то њихова жеља.

Желео бих да купим сезонску карту за ВИП галерију, која је процедура?

Сезонске карте за ВИП галерију се купују на исти начин као и за остале делове стадиона.

Желео бих да купим сезонску карту за свечану ложу “Пет Звездиних звезда”, која је процедура?

Због ограниченог капацитета и обавеза према противничким тимовима, спонзорима, УЕФА и ФСС за куповину сезонске карте за ову ложу потребно је одобрење Генералног директора Клуба. Обрати се Секретаријату Клуба за више информација.

Учланио сам се преко Клуба навијача у мом месту – да ли могу на тај начин да обновим чланарину и сезонску?

Контактирај представнике свог Клуба навијача.

Учланио сам се преко Повереника за чланство – да ли могу на тај начин да обновим чланарину и сезонску?

Контактирај свог Повереника.

Да ли је могуће купити сезонску карту путем интернета?

Да, сезонске карте се продају и путем интернета на нашем новом сајту https://crvenazvezda.iticket.rs

Да ли морам да будем члан клуба да бих купио карту преко интернета?

Да, према важећим клупским прописима, сезонска карта не може бити издата особи која није члан клуба. Систем неће дозволити наставак трансакције уколико не постоји активно чланство.

Да ли могу преко интернета и да обновим сезонску карту?

Да могуће је обновити сезонску карту преко интернета уз активно чланство које је такође могуће обновити на истом сајту.

Планирао сам да купим породичне карте за запад преко интернета али их не видим у понуди?

Због прописа УЕФА, за породичне карте потребно је доставити фотографије све деце која ће бити власници сезонских карата. Како је реч о малолетним лицима породичне карте се могу купити само у просторијама Сервиса за чланство ФК Црвена звезда.

Које су могућности испоруке?

Постоје две опције – слање поштом на кућну адресу према наведеним роковима и преузимање у Сервису за чланство, представљено на сајту као „Преузимање на стадиону“ опција, што значи да ће ти на мејл адресу наведену при регистрацији стићи порука са потврдом куповине а саму сезонску или чланску карту моћи ћеш да преузмеш у просторијама Сервиса за чланство ФК Црвена звезда уз ту потврду, лични документ којим се може потврдити идентитет или чланску карту клуба. Користимо услуге Пост Експреса у Србији и Поште Србије за пошиљке у иностранству. Рокови су обично до 3 дана у Србији и 10-15 дана за иностранство али их не можемо гарантовати. Напомињемо да не сносимо одговорност за евентуална кашњења.

Којим картицама је могуће платити сезонску карту и чланарину преко интернета?

За плаћање на нашем новом сајту могуће је користити картице Виза, Мастеркард, АмЕкс и Дина.

Имао сам налог на старом сајту Буди део Звезде, да ли ћу моћи да се улогујем са њим на новом сајту?

Не, ово је потпуно нов сајт и налози са старог сајта Буди део Звезде нису активни. Уколико си имао налог на сајту iTicket можеш га користити за пријаву на нови сајт.

Имао сам налог на сајту iTicket.rs, да ли ћу моћи да се улогујем са њим на новом сајту?

Да, сви налози са тог сајта су ископирани на наш нови сајт.

Регистрован сам на клупској мобилној апликацији, да ли ћу моћи тако да се улогујем на новом сајту?

Не, нови сајт и апликација нису повезани на тај начин.

Желим да променим трибину, да ли то могу да урадим на интернету?

Не, промена трибине уз остварење цене за обнову могућа је само у Сервису за чланство.

Go to Top