Преглед историје уплаћених чланарина за све чланове Клуба
Након интеграције базе чланства са системом продаје карата и пуштања у рад новог клупског сајта на коме је могућа уплата чланарина и куповина карата, Сервис за чланство је завршио синхронизацију раније евидентираних уплата са новим системом.
Осим значаја у контексту бирачких права везано за могућности кандидовања и гласања приликом избора за клупске органе управљања, ажурна евиденција година активног чланства омогућиће нам да у наредном периоду за најверније навијаче обезбедимо додатне погодности.
Сви чланови који су током барем три године од првих 10 година обновљеног система чланства имали активно чланство, добили су поруке путем Вибера или електронском поштом у којима је дат преглед историје чланства за поменути период (од 2010 – 2019. године).
У случају да из било ког разлога порука није стигла, историју уплата је могуће проверити слањем мејла на следећу адресу:
Потребно је навести име и презиме члана те број чланске карте и најкасније наредног радног дана ћемо послати све податке.
Уколико се деси да у нашој бази недостаје нека уплата, потребно је о томе обавестити Сервис за чланство слањем мејла на исту адресу. Поред имена, презимена и броја чланске карте треба навести и информацију о томе која година недостаје. Пожељно је да приложити слику чланске или сезонске карте из те године, копију признанице или неки други документ уз поруку.
У Сервису за чланство ће бити размотрени сви захтеви и по потреби направљене измене у бази чланства.
Рок за слање је четвртак 3. децембар 2020. до краја дана.