Како да обновим чланство?

Пријави се и кликни на опцију “Моје чланство”

Пријави се на нашем сајту за продају карата и уплату чланарина који се налази на адреси crvenazvezda.iticket.rs кликом на одговарајуће дугме у менију.

Уколико још немаш налог, кликни овде да сазнаш како да се региструјеш. Ако си заборавио шифру, кликни овде да сазнаш како да је промениш.

Након пријаве, кликни на опцију “Моје чланство”

Повежи и изабери чланство које обнављаш

Уколико још немаш повезано чланство на свом налогу, потребно је да то урадиш. Кликни на линк испод да видиш упутство.

У наредном кораку, потребно је да кликнеш на опцију “Обнови” за чланство које желиш да обновиш – наравно, у случају да ти је на налогу повезано више од једног чланства.

Уколико је као датум истека чланства наведен 30.6.2021. чланство је активно и за наредну сезону и нема потребе да се обнавља

Како да повежем чланство?

Потврди тип чланства

У складу са датумом рођења члана, систем ће одредити тип чланства за обнову.

Уколико је све у реду, кликни на дугме за наставак трансакције

Избор ставки у трансакцији

Ставка обнове чланства је укључена у корпу. Важна напомена је да чланске карте у наредној сезони остају исте као и прошле – дизајн са грбом са три звездице на предњој страни и QR кодом на задњој страни испод података. Не мења се ни QR код тако да сви чланови који већ имају такву картицу треба само да плате чланарину – трансакција ће бити евидентирана у систему а чланство продужено до 30. јуна 2021. године.

Наредни корак је избор начина испоруке – могуће је преузимање у Сервису за чланство на стадиону “Рајко Митић”, као и испорука на кућну адресу, уз плаћање поштарине. Уколико већ имаш картицу изабери опцију преузимања на стадиону како ти не би била наплаћена поштарина.

Када је све готово, кликни на дугме “Даље” на дну стране

Изабери начин плаћања

Тренутно је могуће само плаћање платним картицама из система Виза, Мастеркард, АмЕкс и Дина. Кликни на једину понуђену опцију и затим на дугме “Даље”

Унеси адресу за испоруку

Уколико си одабрао доставу на кућну адресу, у овом кораку уносиш све податке везано за испоруку.

Није неопходно да се подаци из базе чланства и подаци о испоруци поклапају – могуће је унети и неку другу адресу за испоруку по потреби

Преглед корпе

Приказује се садржај корпе са свим изабраним ставкама.

Уколико си изабрао доставу на кућну адресу, трошкови ће бити обрачунати у овом кораку у складу са ценом за унету адресу.

Ако има потребе да се нешто измени, можеш се вратити кликом на дугме “Назад”. Ако је све у реду, кликни на дугме “Потврди и плати”

Плаћање

Отвара се страна нашег партнера, Банке Интеза, на којој се обрађује плаћање.

Унеси све податке са своје картице из система Виза, Мастеркард, АмЕкс или Дина и кликни на дугме “Плати”.

У зависности од типа картице и банке која ју је издала може бити захтевана додатна ауторизација плаћања

Потврда

Уколико је плаћање успешно извршено приказује се потврда о успешно обављеној трансакцији.

Потврда – мејл

Потврда о успешно реализованој трансакцији стићи ће и на твоју мејл адресу

Потврда – налог

Сви подаци о успешно реализованој трансакцији биће видљиви и у делу “Моје трансакције” на твом налогу а датум истека чланства ће бити аутоматски ажуриран и продужен